23/09/2011

„Mu jõud, Sinule ma mängin lauldes kiitust…“ Ps.59:18 Pühapäev, 11.sept.2011 ja eelnev nädal

„Mu jõud, Sinule ma mängin lauldes kiitust…“ Ps.59:18


Täna tähistame Vancouveri Eesti Ühendatud Baptisti Koguduse 59.aastapäeva. Alustame lauludega „Tahan  alata Sinuga, Jeesus“ ja „Olen rõõmus, et Jeesust võin“.


Pühakirja loeb 40-st Psalmist ja palvetab õ.Astrid Kirves.

Siis, koguduse aastapäevale mõeldes laulame laulu „Ukselävel seistes küsin“, mille järel loeb jutlustaja ette v.Herbert Kirvese koostatud ajaloolise tagasivaate. Täna on meil ka erimuusika ning kogudust rõõmustavad helisalvestuse vahendusel nende endi omad vennad ja õed, kui kõlab Herbert Kirvese soolo ja noorte õdede trio laulud. Üllatusena jääb paljudele äratundmatuks dr.Artur Proosi lühike sõnavõtt, ikka sestsamast aastatetagusest ajast- 11.oktoobrist 1964! Seejärel loetakse ette paljude tervitused...

Olgu siinkohal ära toodud väike intervjuu dr.Artur Proosiga 8.sept., veidi enne koguduse aastapäeva:





Koos õnnitleme ka kolmapäeval, 14.09 oma 85.sünnipäeva tähistavat Erna Kirvest.

Nüüd laulame aastapäevahümni „Rändur, vaata Jeesusele“ ning ka laulu „Kuulen mitmest hädaohust“, mille järel on jutlus teemal „Mu helduse Jumal tuleb mulle vastu...“ (L.59:11)   Teenistus lõpeb lauluga "Õnnelik selgus: Jeesus mul on“.

Peale jumalateenistust tegime ka ühsipildi vendade nõukogust:


_____________________________________________________________


Seejärel viisid Villi ja Viive Vink meid lõunale, kus kohtusime ka koguduse esimese pastori Osvald Õunpuu poja Eevald Õunpuu ja ta abikaasaga. Evald oli ka üks neist, kes 1949.a. koguduse organiseerimiskomisjoni moodustasid. Sellest komsijonist on elus veel ta vend Hans ning ka Aare Kuusk...
Õhtupoolikul käisime imetlemas Vancouverit ülevalt paigast, mis kannab nime Vancouver Lookout:







Aga nüüd ka väike tagasivaade nädalale:


Teisipäeval käisime Herbert ja Erna Kirvese pool.





Kolmapäeval, 7.septembril viisid Villi ja Viive meid Kemp´i farmi, kus toimus Kuldse Klubi esimene suvejärgne üritus.


Tore oli kohata pere-ema Kerttut (Kärt), ta tütart ja poeg Antsu, Kerttu õde Marjet ja ta abikaasa Alari Suurkaske.



Marje näitas meile ka maja seestpoolt, mis mitte farmi, vaid ennemini lossi moodi välja näeb! Armas on näha, kuidas eesti temaatika paitab silmi nii maalidelt kui kasvõi mööblinikerdustelt, raamatutest rääkimata.


Ilm oli ilus, samal päeval oli ka Kuldse Klubi presidendi Edda Davise sünnipäev. Laualt võisime tänuga maitseda mitmeid hõrgutavaid roogi.
  



Väga armas ja meeldiv tutvumine siinsete eestlastega!

Neljapäeval, 08.septembril viibisime koos armsa Setega Willingdoni kiriku New Horizon´i seenioride lõunal.

Ja nagu näha, on ka minu Varjel hakanud tasapisi kaduma kartus koerte ees, seda vähemalt siin Kanadas!

No comments:

Post a Comment